معرفی لینکهای پژوهشی

سامانه نشریات علمی پژوهشی پرستاری کشور

همزمان با روز جهانی سلامت، بمنظور به روز نگهداشتن معلومات علمی اساتید، دانشجویان و همکاران پرستار، سامانه نشریات علمی پژوهشی پرستاری کشور راه اندازی شد.

پرستاران با توجه به تغییرات سریع و شگرفی که در متون علمی پدید می آید نیاز دارند تا با آخرین مطالب علمی آشنا شوند. این متون معمولا پراکنده بوده و دسترسی به آنها بسادگی امکان پذیر نبوده است . راه اندازی این سامانه منجر گردید که تمامی پرستاران بتوانند بطور ساده و سریع آخرین شماره های مجلات علمی پژوهشی فارسی و انگلیسی زبان را که در ایران منتشر می شوند بخوانند و از آنها در مراقبت از بیمارانشان استفاده نمایند. همچنین از طریق این سامانه پرستاران می توانند با بانکهای اطلاعاتی خارجی نیز ارتباط برقرار کنند. در این سامانه امکان جستجوی مقالات نیز برای همکاران پرستار پیش بینی شده است.

تأمین منابع مالی طرحهای تحقیقاتی

به اطلاع پرستاران و سایر پژوهشگران گرامی می‌رساند یکی از شیو‌ه‌های مرسوم تأمین منابع مالی طرحهای تحقیقاتی در دنیا، درخواست اعتبار پژوهشی از مراکز علمی معتبر ملی و بین‌المللی است. در ایران، دو مرکز مهم در این زمینه، صندوق حمایت‌های ریاست جمهوری و ستاد علوم شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری هستند که منابع مالی زیادی در اختیار دارند. پرستاران پژوهشگر و اعضای محترم هیات علمی و محققان می توانند از این فرصت‌ برای تأمین منابع مالی استفاده نمایند. آدرس اینترنتی مراکز فوق به شرح زیر است. شما می توانید در سایت‌های زیر ثبت‌نام نموده و طرح‌های تحقیقاتی مرتبط را جهت دریافت اعتبار تحقیقاتی ارسال نمایید.

خوش آمدید.

از طریق فرم زیر وارد حساب خود شود

ایجاد حساب جدید!

برای ثبت نام، فرم زیر را تکمیل کنید

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.