دانلود شبیه ساز ونتیلاتور همیلتون

35,000 تومان

شبیه ساز ونتیلاتور همیلتون جهت آموزش تنظیمات و کار با دستگاه ونتیلاتور مدل همیلتون S1 تهیه شده و برای پرستاران عزیزی که در بخش مراقبتهای ویژه کار می کنند و نیز دانشجویانی که به این دستگاه دسترسی ندارند ولی علاقه به کار کردن و یاد گرفتن دستگاه ونتیلاتور را دارند، بسیار مناسب می باشد.

توضیحات

نسخه اول این نرم افزار توسط شرکت سازنده مربوطه تهیه شده و امکان کار با دستگاه ونتیلاتور را به صورت مجازی (تنها مد ASV) برای شما فراهم می کند. حالت های مختلف تنظیم دستگاه ونتیلاتور روی این نرم افزار شبیه ساز پیش بینی شده و عملکردهای اصلی ونتیلاتور را به شما نمایش می دهد.

برای استفاده از این شبیه ساز شما نیاز به نرم افزار فلش پلیر ۸ به بالا دارید که باید آن را دانلود و نصب نمایید. لطفا بعد از دانلود فایل فشرده ابتدا آن را روی صفحه دسکتاپ کامپیوتر خود منتقل کرده و بعد از خارج کردن از حالت فشرده روی فایل فلش (با پسوند exe) کلیک کنید تا نرم افزار اجرا شود.

جهت اطمینان از کیفیت و سرعت مطلوب لطفا عملیات دانلود و اجرای برنامه را روی کامپیوتر و با سیستم عامل ویندوز انجام دهید.
علاقمندان به دریافت این نرم افزار بعد از اتمام مراحل خرید بلافاصله لینک دانلود فایل زیپ شده آن را که حجم آن حدود ۲ مگابایت می باشد دریافت خواهند کرد.
این شبیه ساز (سیمولاتور) ضمن نمایش صفحه کنترل و مونیتور دستگاه، اجازه تغییر پارامترهای مهم تنظیم دستگاه ونتیلاتور را به شما خواهد داد. نحوه تنظیم ونتیلاتور بستگی به پارامترهای مختلفی دارد که در کتاب مراقبت های پرستاری ویژه بطور کامل تشریح شده است و شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود به این کتاب ها مراجعه کنید. بقیه مراحل را مطابق راهنمای خود برنامه اجرا نمائید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه ساز ونتیلاتور همیلتون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…